Top 5 vježbi za povećanje mase

0

Ako želite povećati mišićnu masu ovo je pet najboljih vježbi

 

„Bench potisak je ujedni i najefikasniji jer aktivira gotovo sve mišiće gornjeg dijela tijela, pri čemu posebno napreduju prsa, tricepsi i ramena“

 

MRTVO DIZANJE

Iako od ove vježbe najviše napreduju mišići donjeg dijela leđa, mrtvo dizanje je odlično i za više mišićnih grupa kao što su zadnje lože, zadnjica, latovi i trapezoidi

 

http://www.youtube.com/watch?v=cs-wOHN5tdw

 

ČUČNJEVI

Tako jednostavno vježba, a tako učinkovita. Kod čučnjeva je aktivno cijelo tijelo, a najaktivniji su kvadricepsi. Od čučnjeva će posebno profitirati i listovi, dok su svi ostali mišići aktivni jer stabiliziraju tijelo.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Dy28eq2PjcM

 

BENCH POTISAK

Najomiljenija vježba većine muškaraca je bench u kojem se vidi i svojevrsni ispit muškosti. Bench potisak je ujedni i najefikasniji jer aktivira gotovo sve mišiće gornjeg dijela tijela, pri čemu posebno napreduju prsa, tricepsi i ramena.

 

http://www.youtube.com/watch?v=6JtP6ju0IMw

 

ZGIBOVI

Zgibovi su teška i naporna vježba, ali od nje će posebno napredovati mišići leđa i bicepsi. Da bi učinak bio veći, a napredak brži mogu se koristiti i dodatne težine.

 

http://www.youtube.com/watch?v=NnN8ksvVRIQ

 

PROPADANJA

Možda vam neće zvučati tako, ali propadanja su izuzetno učinkovita vježba. Rezultati će se brzo vidjeti i to na prsima i tricpesima, a u manjoj mjeri i ramenima.

 

http://www.youtube.com/watch?v=EsM22ywpkpQ

 

Foto: Ilustracija

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

10 najboljih pjesama Queena

Približava se obljetnica smrti legendarnog Freddy Mercuryja pa se prisjećamo najboljih pjesama velikog benda   10. CRAZY LITTLE THING CALLED LOVE The Game (1980) Freddy ...