Povijest velike većine brendova satova je prava knjiga čije stranice sežu i po više od 100 godina u prošlost. U usporedbi s njima, Hublot je tek na počecima karijere jer je njegova povijest stara „samo“ 36 godina. Međutim, to što ima puno manje iskustva ne znači da Hublot kaska za poznatijim imenima, dapače, u samo 30-tak godina uspio se probiti u sami vrh, a kada je riječ o inovacijama, pogotovo u materijalima i tehnologijama izrade, Hublot je i na samom vrhu!
Zanimljiva priča počela je još 1976. godine, iako je Hublot osnovan četiri godine kasnije. Talijan Carlo Crocco, koji je tada radio za talijansku grupu Binda čiji dio su i Breil satovi, je odlučio dizajnirati i napraviti svoj sat te osnovati svoju kompaniju. Trebale su mu tri godine istraživanja i proizvodnje da napravi prvi svjetski sat koji je imao remen od prirodne gume. Kako je njegov sat, koji je imao i zlatno kućište, izgledao kao brodsko okno, Crocco je svoju novu tvrtku nazvao Hublot, što je francuska riječ upravo za brodsko okno. Pun elana svijetu je svoje dijelo predstavio na najuglednijem sajmu satova, Baselworldu, 1980. godine, ali je doživio potpuni fijasko jer nije ostvario niti jednu jedinu narudžbu. Međutim, Croccoa to nije pokolebalo te je nastavio promovirati svoj sat, pa je do kraja godine ostvario narudžbe u visini dva milijuna dolara. Ime Hublot konačno se pojavilo na svjetskoj sceni!
Posao je iz godine u godinu rastao te je Crocco s vremenom shvatio da ne može i dizajnirati satove i voditi tvrtku pa se bacio u potragu za odgovarajućom osobom. Našao ju je 2003. godine u Jean-Claudeu Biveri, tadašnjem predsjedniku Omege. Energični Bivera se brzo bacio na posao te je 2005. godine na Baselworldu predstavio Big Bang kolekciju. Big Bang je odmah ostvario uspjeh, te se u samo godinu dana promet sa 24 milijuna švicarskih franaka popeo na preko 100!
Hublot danas više nije u vlasništvu svog osnivača Carla Croccoa jer ga je 2008. godine kupio francuski luksuzni konglomerat LVMH u čijem vlasništvu su luksuzna imena poput Diora, Louis Vuittona, Donne Karan, Moeta, Dom Perginona, Givenchyja te brendovi satova poput TAG Heura i Zenitha. Međutim, novi vlasnik je omogućio Hublotu da više nego ikada ulaže u nove materijale i tehnologije. Hublot je tako 2009. godine predstavio novu metodu otrkivanja krivotvorenih satova pomoću koje na njihovom serveru možete otkriti koliko je autentičan vaš sat, a dvije godine kasnije svijetu je predstavio Čarobno zlato, mješavinu zlata i keramike otpornu na ogrebotine. Hublot tu nije stao pa je 2014. predstavljen i sat čiji je brojčanik napravljen od osmija, jednog od najrjeđih materijala na svijetu, a patentirali su i jedinstveni koncept rezanja tankih komadića stakla.
Satna manufaktura, smještena u švicarskom Nyonu, jako puno ulaže i u promociju svojih satova kroz sport pa je sponzorirala nogometne klubove Manchester United, Bayern, Juventus, Paris Saint-Germain i Ajax, a koliko im je važan nogomet potvrdili su i ugovorom s FIFA-om kojim su postali službeni mjeritelji vremena na Svjetskim prvenstvima u Južnoj Africi i Brazilu. Kako su Hublotu preciznost i brzina izuzetno važni, pronašli su se i u svijetu Formule 1 gdje su također bili službeni mjeritelji vremena, te kroz sponzorske ugovore s Ferrarijem.
Hublot se može pronaći na rukama mnogih uspješnih ljudi, a među njihovim ambasadorima su bili i vozač formule 1 Ayrton Senna, nogometna legenda Diego Maradona, glumac Jet Li te najbrži čovjek na svijetu – Usain Bolt! Jedan od najvećih ljubitelja Hublotovih satova je i šef Formule 1 Bernie Ecclestone koji je zbog Hulbota jednom i dobro nastradao. Četvorica maskiranih napadača su 2010. godine napala Ecclestonea u Londonu, te su mu nakon što su ga pretukli ukrali skupocijeni Hublotov sat. Bernievo pretučeno lice Hublot je kasnije iskoristio u reklamnoj kampanji uz slogan „Pogledajte što će ljudi učiniti za Hublot“!
No comments