Neozbiljne dvadesete su iza nas pa bi neke stvari trebalo ostaviti u tom, sad već prošlom, vremenu
„Srećom, odrastanjem saznajemo i da postoje mnogi drugi proizvođači satova osim Casia i Seika“
MAJICE SA SLIKAMA
Homer i Bart Simpson će nam uvijek, bez obzira koliko godina imali, biti smiješni i zanimljivi, ali to ne znači da je prikladno nositi majicu s njihovom parodijom Ljudi u crnom. Majice sa slikama, i natpisima različitih parola ili naziva bandova su namjenjene buntovnosti teenagerskih godina, stoga je vrijeme da ih umirovite.
PREVELIKA ODJEĆA
Zamislite da ste direktor nekog poduzeća i da vam na posao dođe netko u odjeći koja je dva broja veća od njega i koja doslovno visi sa njega. Biste li ga zaposlili? Sjećamo se svi vremena kada smo voljeli da nam odjeća visi, a hlače imaju 50 džepova kako bi mogli spremiti sve, od mobitela do švicraskog nožića i zippa. Međutim to vrijeme je prošlo, više ne smijemo izgledati kao rapperi, već kao pravi frajeri iz serije Momci s Madisona.
PODIGNUTI OVRATNICI
Iako je ta moda odavno prošla (Gascoigne je bio veliki igrač početkom 90-tih) podignuti ovratnici su još mogli nekako proći kod teenagera s nagelanom kosom koji su tek počeli „bariti“ djevojke. Međutim, u 30-tim je to modni kriminal u rangu ubijanja Židova u nacističkoj Njemačkoj.
„NEOZBILJNE“ NAOČALE
Ukoliko niste sportaš, tj. biciklist ili slično, bilo kakve naočale koje idu „oko glave“ jednostavno ne dolaze u obzir. Bijeli okviri, reflektirajuća stakla i slično dolaze u obzir samo u teenagerskim godinama ili ludim ranim 20-tim, kada se život svodi na izlaske, opijanja i seks. U 30-tim bi život ipak trebao biti ozbiljniji pa su Ray-Banke dosta prikladniji izbor.
DEZODORANSI
Konzum, Getro, DM i Kozmo su spas za mlađe muškarce koji žele lijepo mirisati ali se ne žele previše gnjaviti. Veliki izbor Axea, Old Spicea i Brutova nam je pružao sve što nam je trebalo. Međutim, ozbiljnost traži i malo više mozganja oko izbora mirisa, jer ozbiljnije djevojke sigurno više cijene Armani Black Code nego Axe Africu.
DIGITALNI SATOVI
Priznajmo istinu – satovi su već odavno modni dodatak a ne potreba za informacijom o vremenu. Pogotovo danas, u doba smatrphonea, vrijeme možemo lako sazanti. Ali lijepi sat, koji nije kupljen kod prvog urara, dosta pripomaže vašem imageu. Srećom, odrastanjem saznajemo i da postoje mnogi drugi proizvođači satova osim Casia i Seika.
No comments