TAG Heuer je uvijek bio usko povezan s Formulom 1, ali nikada više nego ove godine kada Red Bull pogone Renaultovi motori brendirani kao – TAG Heuer. Kako bi dodatno reklamirali svoju umiješanost u najelitniji oktanski sport TAG Heuer je počeo redati reizdanja starijih modela posvećenih Formuli 1, prvo s Autaviom, a sada i s Monzom. Izdana 1976. godine u čast Nikija Laude koji je za volanom Ferrarija upravo u Monzi 1975. godine potvrdio naslov prvaka, Monza i nije najpoznatiji TAG Heuerov model jer je u prodaji bio samo do 1978. godine. Tri godine kasnije model je ponovo izdan, ali bez Monza u naslovu, da bi 1985. godine zauvijek povučen iz prodaje.
Ipak, kako u TAG Heueru očigledno vlada prava F1 manija, tako je i Monza doživjela uskrsnuće na svoju 40. godišnjicu, iako s nekim promjenama. Novo kućište je od titanija umjesto od čelika, te je sada i veće – 42 mm umjesto originalnih 39 mm, što je očigledno Heuerovo oraćenje trendova i popularnosti većih satova. Kruna je prebačena s lijeve na desnu stranu, a u srcu sata je Calibre 17 automatski mehanizam koji se nalazi u velikoj većini Heuerovih kronografa.
TAG Heuer Monza Racing Chronograph će biti proizveden u 2.000 primjeraka a cijena još uvijek nije određena.
No comments