Kako je Yahoo pobjedio Google

0

Prvi put nakon dvije godine Yahoove stranice su bile posjećenije od Googleovih

 

„Lipsman naglašava da je i u prethodnim mjesecima bila mala razlika između Yahooa i Googlea, tako da ovo sada nije iznenađujuće“

 

Po prvi puta u dvije godine Yahooove stranice su tijekom srpnja ove godine u SAD-u bile posjećenije od Googleovih, pokazuje istraživanje comScorea. Yahoo, ne samo tražilica nego sve stranice u vlasništvu ove tvrtke, imale su u srpnju 196,5 milijuna posjeta, nasuprot 192,25 milijuna Googleovih. Iza njih su Microsoft s 179,6 milijuna posjeta, Facebook s 142,3 milijuna te AOL i Amazon s više od 100 milijuna posjeta.

Iako se spekuliralo da je glavni razlog za ovakav skok Yahooa, 20 posto u odnosu na isti mjesec lani, u akviziciji društvene mreže za razmjenu multimedije Tumblr, Andrew Lipsman, potpredsjednik comScorea, procjenjuje kako se ipak radi o nekim drugim razlozima. Rezultati Tumblra nisu pribrojeni sadašnjim rezultatima, a nakon što se ovi zbroje, razlika nad Googleom će se dodatno povećati. Lipsman naglašava da je i u prethodnim mjesecima bila mala razlika između Yahooa i Googlea, tako da ovo sada nije iznenađujuće.  Neki drugi informatički analitičari smatraju kako je moguće da, iako sam Tumblr nije pribrojen rezultatima u srpnju, da je bilo nekih poveznica na samom Tumblru koji su vodili na Yahoove stranice. Iz samog Yahooa nisu željeli komentirati ove rezultate.

Nagađa se da je rastu Yahooa ponajprije doprinijela nova glavna izvršna direktorica te tvrtke Marissa Mayer koja je napravila niz inovacija. Napravljeno je niz akvizicija manjih tvrtki čiji biznis i ljudski kapital je Yahoo dodatno uvećao. U njezinu mandatu je došlo i do promjene mobilnih sučelja za Yahoo mail, a što je dovelo do 120-postotnog dnevnog povećanja ulaska na njihov mail servis. Mayer je u nekoliko navrata naglasila da želi Yahoo što više prilagoditi dnevnim navikama svojih potrošača, a kako bi njihovi proizvodi postali dio dnevne rutine ljudi koji ih koriste.

 

 

Tekst preuzet s vecernji.hr (poslovni.hr)

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

Najiščekivanija finala serija

Finale Breaking Bada bi mogli nazvati najiščekivanijim finalem serije ikada, ali treba se podsjetiti i ovih završetaka   „Izgubljeni su na kraju donijeli najnepopularnii epilog, ...