Nakon reklame na poluvremenu Super Bowla, atraktivna djevojka iz Floride je postala najpoželjnija djevojka na svijetu
1. ZBOG SVAKODNEVNIH UVREDA ZBOG VELIČINE GRUDI ISPISALA SE IZ SREDNE ŠKOLE
Iako su joj velike grudi danas donijele slavu, kada su joj u 14. godini naglo počele rasti donosile su joj samo glavobolje. Svakodnevno je trpjela uvrede drugih srednjoškolki koje su je nazivale pogrdnim nazivima, a da joj škola bude pravi pakao, pobrinula se i disleksija s kojom se bori cijeli život. Unatoč velikoj podršci sestre koja joj je govorila da se ne treba obazirati na dobacivanja ljubomornih djevojaka, u 17. godini McKinney više nije mogla izdržati svakodnevno zlostavljanje te se ispisala iz škole.
2. INSTAGRAM PROFIL JE OTVORILA KAKO BI OŽIVILA SVOJU KARIJERU
Nakon odlaska iz škole McKinney je brzo dobila na samopouzdanju, te je shvatila da ima dva jaka aduta. Poželjela se baviti modelingom, a zbog svojih velikih grudi mogla je odmah zaboraviti na šetanje po pistama, što joj je odmah u startu smanjilo mogućnost poslova. Unatoč atraktivnom izgledu, poslova nije bilo „niti za lijeka“, a McKinney danas smatra da je krivac njezin tadašnji modni agent koji se, kako je rekla, nije niti malo trudio. Stoga je atraktivna plavuša, da bi uzela stvar u svoje ruke i napravila promociju sebe, otvorila Instagram profil na koji je stavljala svoje provokativne slike. Nije puno trebalo da dođe do brojke od gotovo 300.00 fanova! A broj stalno raste…
3. NJEZINA REKLAMA JE POGLEDANA GOTOVO 10 MILIJUNA PUTA U PRVIH SEDAM DANA
Super Bowl je možda jedino vrijeme kada ljudi stvarno gledaju reklame, zbog čega se plaćaju i milijuni za emitiranje za vrijeme Amerikancima najvažnijeg događaja godine. A Carl’s Jr je znao da će se ulaganje itekako isplatiti kada je uzeo McKinney kao glavno lice reklame za njihove „All Natural“ burgere! Unatoč tome što su prikazani traileri za neke razvikane filmove, najprimjećenija je definitivno bila reklama u kojoj plavuša iz Orlanda u bikiniju paradira s velikim hamburgerom. U samo sedam dana, reklama je na Youtubeu pogledana 9,5 milijuna puta, a sama McKinney je zasuta poslovnim ponudama sa svih strana. Naravno, sasvim očekivano, reklama je naišla i na neodobravanja od strane feminističkih udruga.
4. NAZIVAJU JE NOVOM KATE UPTON
Usporedbe s Kate Upton su bile neminovne. Obje su obdarene plavuše, obje su iz Floride, i obje su se pojavili u reklami za Calr’s Jr. hamburgere, s tim da je reklama s Kate Upton čak bila i zabranjena za prikazivanje (zbog prevelikog seksipila). Iako je odlučna u tome da njezino ime bude prepoznatljivo samo po sebi, McKinney ipak laska usporedba s Upton. Međutim, sve je više onih koji smatraju da se usporedba s Upton ne može povlačiti jer je Upton u potpunosti prirodna, dok se oko Charlottine „prirode“ još uvijek lome koplja! naravno, McKinney sve demantira, ali nemali je broj onih koji se čude kako njezine grudi tako prkose gravitaciji…
5. VEĆ JE U RATU S KARDASHIANKAMA
Iako se na neki način tek pojavila na sceni 171 cm visoka plavuša se već uspjela pridružiti velikom broju poznatih osoba koje su negativno komentirale najpoznatiju reality obitelj na svijetu. Točnije, McKinney se obrušila na Kendall Jenner, komentirajući da nije fer da se netko probija samo na osnovu već poznatog imena (u komentaru je spomenula i Ireland Baldwin). Naravno, njezin komentar nije naišao na oduševljenje i razumijevanje klana Kardashian, ali u konačnici cijela situacija neće smetati niti jedne niti druge.
No comments