Manja verzija iPada ipak nije ugrozila svog većeg brata
„Drugim riječima većina onih koji kupuju iPad Mini nikada prije nije imala tablet, a manje od 4% će ga kupiti umjesto iPada“
Nakon što su na trište izbacili iPad Mini, umanjenu i oslabljenu verziju megapopularnog tableta, Apple je doživio brojne napade analitičara koji su tvrdili kako je time Apple sam sebi iskopao jamu…
Analitičari su bili jedinstveni u ocjeni kako je to očajnički potez Applea i kako su prvi puta krenuli raditi konkurenciju konkurenciji, a ne više biti predvodnici na tržištu. Također su tvrdili kako su time u Aolleu napravili sami sebi konkurenciju te kako će ljudi umjesto iPada kupovati Mini varijantu.
Prognoze su išle od 10 do 20% onih koji će kupiti Mini umjesto većeg brata, a po nekima brojka je rasla i do 50%. Odgovor tko je u pravo moglo bi dati prvo istraživanje kupaca u kojem je sudjelovalo 1225 odraslih Amerikanaca. Od njih je 12% reklo kako planira kupiti iPad mini u sljedećih 18 mjeseci, a od njih 52% nije nikada prije imalo tablet.
Nadalje, od onih koji planiraju kupiti Mini samo 16.6% gleda na njega kao zamjenu za neki drugi tablet, a opet od tih 29% je inače planiralo kupiti iPad. Drugim riječima većina onih koji kupuju iPad Mini nikada prije nije imala tablet, a manje od 4% će ga kupiti umjesto iPada.
No comments