Kako bi uspješno prodavali neki proizvod ili uslugu morate imati određene kvalitete
OSOBNOST
Pronaći pravu granicu između profesionalnosti i prijateljskog pristupa je ono što znaju najbolji prodavači. Jer pravi prodavač jednostavno mora imati osobnost – ukoliko ste previše profesionalni izgledat ćete kao korporativni robot. Ali, sa druge strane, ukoliko se previše šalite mogu vas doživjeti kao neozbiljnog šaljivdžiju. Budite profesionalni, ali pokažite strankama da ste im ujedno i prijatelj koji će im dati pravi savjet i koji vodi računa i o njihovom zadovoljstvu.
POUZDANJE
Ne samo da morate imati samopouzdanja, morate imati povjerenja i u vašu tvrtku, a još više u proizvod koji prodajete. Ukoliko ne vjerujete u ono što govorite, i ne smatrate da je proizvod koji prodajete tako dobar kakvim ga prodajete nikada nećete biti uspješni u prodaji. Stranka će to jednostavno osjetiti i poći će negdje drugo gdje će možda kupiti i goru stvar ili uslugu, samo zato što je prodavač bolje nastupio. osnovno pravilo prodaje je stoga – vjerujte u ono što govorite!
RJEŠAVANJE PROBLEMA
Nemojte očekivati da će svaka prezentacija proći baš onako kako očekujete i da će svi potvrdno klimati glavom. Može se pojaviti netko s pitanjem koje niste očekivali. Ili se jednostavno pojaviti netko tko ima problema s proizvodom ili uslugom koju ste prodali. Pravog prodavača to neće poljuljati, već će učiniti sve da taj problem odmah riješi na zadovoljstvo obje strane. Prilagodljivost, snalažljivost i brzina reakcije su ono što razlikuje odličnog prodavača od ostalih.
MOTIVACIJA
Sigurno se nije lako motivirati svaki dan, kao ni za svaku stranku koja vam dođe. Ali pravi prodavači će naći način. Ako želite uspjeti, morate na stranke gledati kao na dugoročne veze, a ne nešto što će završiti čim stranka izađe iz ureda. Neka vam zadovoljstvo stranke bude glavna motivacija. Ali, ne trebate znati motivirati samo sebe, trebate znati motivirati i stranku da baš u vašem proizvodu ili usluzi vidi rješenje svojih problema.
BRIGA
Kao što smo već spomenuli, pravi prodavač na poslove sa strankama gleda kao na dugoročne veze. Stoga bi o strankama trebali brinuti i nakon zaključenog posla. Samo jedan poziv nakon prodaje, i provjera koliko su zadovoljni vašom uslugom može napraviti jako puno. U današnje vrijeme kada se gleda samo na novac, upravo će to činiti veliku razliku između vas i ostalih. A zadovoljna stranka će se sigurno ponovo vratiti!
No comments