4 superautmobila koja osvajaju Genevu

0

Motor Show u Genevi je počeo, a ova četiri superautomobila su privukla najviše pažnje

 

Regera1

KOENIGSEGG REGERA

Trendu hibridnih superautomobila se priključio i švedski Koenigsegg kojemu, kako su naši mediji opširno pisali, bateriju proizvodi naš Mate Rimac. Regera je u biti hibridna verzija Agere, te je pokreće isti tvinturbo 5,0 litreni V8 motor. Razlika je u tri dodatna elektromotora, jedan na V8 motoru, a druga dva na stražnjim kotačima, čime se dolazi do nevjerojatne ukupne snage od 1.500 KS. Osnivač Christian von Koenigsegg tvrdi da će Regera biti najbrži i najjači serijski automobil na svijetu, te da će do 400 km/h stizati za nevjerojatnih 20 sekundi! Plan je proizvesti 80 primjeraka za kupce stvarno dubokog džepa.

 

Sergio

PININFARINA FERRARI SERGIO

Originalno predstavljen prije nekoliko godina na istom ovom mjestu samo kao Pininfarina Sergio, danas se Pininfarina Ferrari Sergio predstavlja kao automobil koji je krenuo u proizvodnju. Dok je koncept izazvao puno priče zahvaljujući nekim futurističkim rješenjima (nije čak imao niti vjetrobransko staklo), proizvodnja verzija je puno manje futuristička ali još uvijek itekako atraktivna. Ovaj je model napravljen na bazi Ferrarijeva 458 Spidera, a u čast 60 godina suradnje između Ferrarija i Pininfarina. Bit će proizvedeno samo šest primjeraka.

 

Superveloce2

LAMBORGHINI AVENTADOR LP 750-4 SUPERVELOCE

Ferrari i Lamborghini su uvijek bili ljuti takmaci koji su se pratili i na sceni. Tako se nije dugo trebalo čekati na Lamborghinijev odgovor na Ferrarijev 488 GTB, a odgovor je stigao u vidu nabrijane verzije Aventadora. Superveloce je tako lakši 50 kg, ima 170% bolji downforce, te 50 KS jači motor od originala. 6,5 litreni V12 motor tako sada daje 740 KS, te iako maksimalna brzina ostaje 349 km/h, ubrzanje do 100 km/h je palo na 2,8 sekundi. Superveloce ujedno još više koristi karbonska vlakna, a novi je i adaptivni ovjes

 

acg004

SCUDERIA CAMERON GLICKENHAUS SCG 003

James Glickenhaus je bogati bankarski investitor koji je pozornost na sebe skrenuo nakon što mu je Ferrari, po Poninfarininom dizajnu, proizveo P4/5 automobil samo za njega. Sada je bogataš otišao korak dalje pa je sam proizveo automobil kojeg je nazvao SCG003. Specifičnost bolida je što se može mijenjati motor pa će kupci imati dvije verzije u jednoj, ili će se moći kupovati obje verzije posebno. Prva verzija je SCG 003C (Competizione) je trkaća verzija namijenjena stazi „naoružana“ 3,5 litrenim tvinturbo V6 Hondinim motorom, dok je SCG 003S (Stradale) namijenjena cestama i ispod haube krije V12 motor. Cijena? 2,3 milijuna eura.

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

Što je to Men’s Physique?

U svijetu bodybuildinga prije par godina pojavila se nova kategorija, koja je strelovitom brzinom počeča dobivati sve više natjecatelja i fanova – Men’s Physique! Ova ...