Jeste li znali da se modeli koji će nositi revije biraju prema ukusu žena?
Postoji li poznatije ime, kada je riječ o donjem rublju, od Victoria’s Secreta? Brand koji je pokrenuo čovjek umoran od poniženja koja je prolazio dok je kupovao rublje danas je svjetski gigant sa 1.003 prodajna mjesta, 400 milijuna poslanih kataloga godišnje i zaradom od preko 10 milijardi dolara. Biti Anđeo, odnosno Victorijin mofel, je stvar prestiža a imena kojima je to uspjelo uključuju Heidi Klum, Tyru Banks, Adrianu Lima, Rebeccu Romijn, Gisele Bundchen, Helenu Christensen, i Stephanie Seymour.
Mi vam donosimo pet stvari koje morate znati o najsexy brandu na svijetu.
1. OSNIVAČ VICTORIA’ SECRETA JE POČINIO SAMOUBOJSTVO
Umoran od ponižavanja koje je prolazio pokušavajući kupiti donje rublje, Roy Raymund je 1977. godine osnovao Victoria’s Secret. Prvu trgovinu je otvorio u Stanford Shopping Center u Palo Altu, California. Nakon otvaranja niza trgovina i pokretanja narudžbe poštom Raymund je 1982. godine prodao tvrtku Limited Brandsu. Do 1993. godine Victoria’s Secret je postao prepoznatljiv brand u SAD-u a nedugo nakon toga i svijetski poznat brand. Raymundov idući pothvat je doživio teški fiasko pa je zadnju put viđen kako ide prema Golden Gate mostu. Nedugo nakon toga njegovo je tijelo isplivalo na obalu orkuga Marin pa je policija zaključila da je počinio samoubojstvo.
2. IME BRANDA JE I DALJE ENIGMA
Prve otvorene tgrovine su bile uređene u viktorijanskom stilu a sama linija je dobila ime po kraljici Victoriji koja je živjela i vladala u 19. stoljeću. Zajedno sa suprugom Princom Albertom imala je devetero djece do njegove neočekivane smrti 1861. godine. U to vrijeme je korzet bio omiljeno „rublje“ pa je i danas korzet zaštitni znak Victoria’s Secreta. Međutim, zbog čega ono Secret u imenu? Koja je to bila tajna kraljice Victorie? Nitko ne zna, možda zato i jest tajna!
3. VICTORIA’S SECRET ODBIJA CELEBRITYJE KAO MODELE
Voditelj marketinga, Ed Razek, tvrdi da svaki mjesec moraju odbijati poznata imena koja žele prošetati pistom kao Victorijini modeli. Većina njih bi to odradila čak i besplatno ali politika Victoria’s Secreta je rigorozna. Djevojke moraju ispunjavati određene uvjete da bi se uopće uzeli u obzir. Prije svega, ako nemate 178 cm možete zaboraviti sve, a većini poznatih glumica u prosjeku nedostaje barem 10 cm. Također, brand je poznat po tome da proslavlja manekenke a ne obrnuto.
4. ANĐELI SE BIRAJU PREMA UKUSU ŽENA, NE MUŠKARACA
Većina direktora i voditelja odjela su žene, čak dvije trećine. Također, 98% kupaca su pripadnice ljepšeg spola stoga i ne čudi politika tvrtke. Ako se proizvod želi prodati ženama tada modeli i moraju biti po ukusu žena. Anđeli, modeli Victoria’s Secreta, su tako obično žene koje se znaju ponašati. pa iz tog razloga Naomi Campbell nije model za Victoria’s Secret. Jedno od pravila je i da modeli na slikavanju ne poziraju u previše napadnim pozama jer bi se na taj način udaljili od želja većine žena.
5. VICTORIA’S SECRET JE ČESTO NA UDARU UDRUGA ŽENA
Iako u Victoria’s Secretu o svemu odlučuju žene brand je često na udaru različitih udruga koje smatraju da poznato ime degradira žene. Poznati Victoria’s Secret Fashion Show, odnosno najpoznatija svjetska modna revija se stoga na televiziji mora prikazivati iza 22 sata. Razlog? cene neprikladne za djecu i mlađe maloljetnike! Nevjerojatno zar ne?
Kada muškarci vide rublje iz Victoria’s Secreta pomisle na sex, kada ga vide žene pomisle kako će se sexy ojećati u njemu. Stvarno ne vidimo u čemu je problem!
No comments