Najpoznatiji svjetski magazin iduće godine slavi 60. rođendan a na njegovim naslovnicama su se izredale mnoge poznate i nepoznate ljepotice
1. PLAYBOY SE ORIGINALNO NIJE TREBAO ZVATI PLAYBOY
Magazin koji nam je danas poznat pod nazivom Playboy u početku se trebao zvati Momačka zabava (Stag Party). Takvo ime mu je htio dati Hugh Hefner pod utjecajem magazina Stag koji je tada postojao. Naravno, izdavačima Staga se to nije svidjelo pa su zaprijetili tužbom. Ime Playboy je došlo od Hefnerova suradnika Eldona Sellersa čija majka je radila za, tada već ugašenu Playboy Automotive Company.
2. PLAYBOY JE EMITIRAO JEDAN OD PRVIH SPECIJALIZIRANIH TV SHOWOVA
Playboy’s Penthouse je s prikazivanjem krenuo u rujnu 1959. godine s dva cilja – reklamiranja magazina tj. približavanja ga široj publici te mjenjaja slike o samom Hefneru kao perveznjaku koji zarađuje na golotinji. Hefner osobno je bio u ulozi voditelja, i iako nije baš bio rođen za tu ulogu, emisija je imala dobru gledanost. Između ostalog, Playboy’s Penthouse je bila prva emisija u kojoj su bijelci i crnci plesali zajedno.
3. GLAVA PLAYBOYEVA ZECA JE SKRIVENA NA GOTOVO SVAKOJ NASLOVNICI
Tradicija skrivanja poznatog Playboyeva loga je počela 60-tih godina prošlog stoljeća. Do sredine 70-tih ova igra skrivača je postala toliko poznata i omiljena da je sjedište Playboya bilo zatrpano pismima čitatelja koji nisu uspjevali naći skriveni logo. Zbog toga bi urednik u svom uvodu davao upute gdje ga pronaći. Zanimljivo, čak i prije svjetske popularnosti Playboyeve zečje glave bilo je dovoljno na kuverti nacrtati logo i pismo bi stiglo na pravu adresu – Playboyevo uredništvo.
4. POZNATI LOGO JE NACRTAN U MANJE OD POLA SATA
U samom početku Playboy je bio vrlo jednostavan, prvi broj je npr. gotovo cijeli napisao sam Hugh Hefner u svojoj kuhinji. Tražeći maskotu Hefner se odlučio za zečića jer mu se činio razigranim, baš onakvim kakvim je htio da Playboy bude, a zečić je izabran i da bi se razlikovao od Esquirea i The New Yorkera koji su za logo imali muškarca. Danas svjetski poznat logo dizajnirao je Art Paul, Playboyev prvi grafički urednik i to za manje od pola sata. Da sam znao koliko će postati poznat, logo bi vjerojatno precrtavao i ispravljao danima – rekao je kasnije Paul.
5. PLAYBOYEV FINANCIJSKI IMPERIJ JE IZGRAĐEN NA KLUBOVIMA A NE MAGAZINU
Iako je magazin od početka bio uspješan, pogotovo 60-tih, 70-tih i 80-tih, Playboyevo carstvo je izgrađeno na klubovima i casinima, te u posljednje vrijeme TV kanalu i web stranici. Po uzoru Gaslight Club u Chicagu, Hefner i partner Victor Lownes su otvorili niz Playboyevih klubova u kojima su članovima dame u donjem rublju servirale pića. Biti članom Playboyeva kluba je bila stvar prestiža unatoč mjesečnoj članarini od 50$, većina članova čak nikada nije ni ušla u klub već je samo bila član! Već prve godine Playboj klubovi su Hefneru donjeli 4,5 milijuna dolara čistog dobitka!
No comments