Britanka savršenih oblina koja kao da je stvorena za bikini
Postoje žene koje su jednostavno stvorene za bikini, a jedna od njih je i britanski model Kelly Brook. Zahvaljujući njezinim čestim slikavanjima u bikiniju, ali i donjem rublju, prilično smo sigurni da u Lijepoj našoj ne postoji muškarac koji ne zna za njezino ime, baš kao što ne postoji muškarac niti kojem je, barem jednom, ova rasna Britanka nije ušla u maštarije. U Birtaniji ima status božanstva pa je krasila sve moguće časopise, od Loadeda do Nutsa i ZOO-a, a njezin kalendar s golišavim slikama je najprodavaniji u njezinoj domovini. Slike u kojima njezine savršene obline spremno pokazuje pred fotografima su nešto što se ne zaboravlja. Međutim, Kelly ne izgleda samo savršeno u bikiniju, već i u večernjim haljinama u kojima redovno zasja na premijerama i važnijim događajima. Ne čudi stoga da je Kelly Brook redovna na listama najseksi žena na svijetu, od FHM-a do AskMena, a ove godine ju je legendarni The Sun, na osnovu rezultata online ankete, proglasio najseksi ženom na Otoku.
I dok nema muškarca koji bi je odbio, Kelly Brook su uvijek privlačili pravi muškarci, pa su se tako na listi sretnika, među ostalim, našli i ragbijaši Danny Cipriani i Thom Evans, te glumci Billy Zane i Jason Statham.
BIOGRAFIJA
Brook se prvi put susrela s manekenstvom u 16. godini kada ju je majka prijavila za natjecanje u ljepoti na kojem je, naravno, i pobjedila. Iako je izbor bio na lokalnoj razini, talenti su je brzo primjetili pa se već do kraja godine pojavljivala na stranicama GQ-a, FHM-a i drugih magazina. Snimanje kampanja za Renault Megane, Fosters pivo i pogotovo Triumph donje rublje, u čijoj je reklamnoj kampanji polugola gledala Britance sa jumbo plakata, na Otoku su Brook brzo pretvorili u zvijezdu. Od 2001. godine počela je s izdavanjem službenog kalendara koji je vrlo brzo postao najprodavaniji kalendar u Velikoj Britaniji.
Nije trebalo puno pa da dobije i prve ponude za pojavljivanje na malom ekranu. Sve je tako započelo s emisijom MTV Select, a nastavilo se s glumom u u manjim filmovima, ili manjim ulogama u blockbusterima poput Dobar posao u Italiji i Piranha 3D. U međuvremenu nije zaboravila niti na ono što joj najbolje ide – poziranje. Nakon što je 2007. godine za 1,9 milijuna dolara postala zaštitno lice Axea, potpisala je i ekskluzivne ugovore za linije donjeg rublja Bravissimo i Ultimo, a u rujnu 2010. konačno se pojavila i u Playboyu. Na ljeto 2012. godine pokrenula je i svoju liniju kupaćih kostima i donjeg rublja New Look.
No comments