Od trenutka kad je automobil 2008 DKR prešao ciljnu ravninu na posljednjem reliju Dakar, inženjeri su bez predaha radili na poboljšanoj verziji. Zahvaljujući širem tragu kotača i dužem međuosovinskom razmaku, ovaj automobil ima lijepo razvijene linije. Iako su već bili uski, prednji i stražnji prevjesi dodatno su smanjeni kako bi se poboljšale terenske sposobnosti. Osim navedenoga, napredak vidljiv je i u aerodinamici. Poklopac motora i usisnik zraka smješten na krovu potpuno su izmijenjeni kako bi se postigla optimalna aerodinamična ravnoteža između prednjeg i stražnjeg dijela, ali i ostvario bolji protok zraka.
Peugeot 2008 DKR16 pod svojom karoserijom od ugljičnih vlakana krije i mnoge druge transformacije. Ovjesi su značajno dorađeni kako bi se bolje prilagodili raznolikim i neravnim terenima. Također, novi naplatci odsada su jednodijelni i izrađeni od magnezija te dolaze u kombinaciji s gumama Michelin koje su robusne, ali laganije i s boljim radnim karakteristikama. Poklopac motora skriva mnoge novitete. Unatoč ugrađenom restriktoru zraka, dizelski motor V6 twin-turbo dobio je dodatnu snagu. Njegov radni raspon također je povećan, što će biti posebno korisno na zavojitim dijelovima.
Naravno, sve ove novitete pažljivo su testirali vozači odjela Team Peugeot Total u sklopu intenzivnog programa testiranja. Sa svojih sedamnaest pobjeda na reliju Dakar na dva i četiri kotača, Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz i Cyril Despres aktivno su vodili razvoj svojeg novog vozila. Neke komponente automobila Peugeot 2008 DKR16 već su uspješno testirane na pobjedničkim automobilima iz relija Puta svile koji se održava u Kini.
Stéphane Peterhanel i Carlos Sainz vozili su automobil u različitim fazama njegova razvoja pa mogu najbolje prepoznati napredak u novom automobilu u smislu radnih karakteristika, snage i pogona. Francuski vozač nestrpljivo iščekuje utrku za upravljačem ove izvedbe 2016.: „ Zaista se osjeti da je automobil dulji, širi i da je težište automobila sniženo, puno je stabilniji i to će nam omogućiti veće brzine u zavojima. Također se osjeti razlika na motoru: ne samo da je moćniji, već je moguće iskoristiti njegovu punu snagu čak i pri niskom broju okretaja. Na nama je da odlučimo kako najbolje iskoristiti svu tu snagu, ali to je vrlo zabavan izazov! Još nismo došli do maksimuma svojih sposobnosti, ali testiranja su se dosad pokazala vrlo produktivnima.”
No comments