Donosimo vam četiri odlike uspješnih poslovnih ljudi koje bi trebali usvojiti
DOLAZAK NA POSAO PRIJE DRUGIH
Ako čitate ovaj tekst, i Kult, pretpostavljamo da su teenagerske godine iza vas i da se smatrate pravim odraslim muškarcem pa ćemo zaključiti da vam više nije potrebno spavati do 10 ujutro (ili kasnije) kako bi funkcionirali. Recept nekih od najuspješnijih poslovnih ljudi jest dolazak na posao prije drugih. Zašto? Zato što na početku radnog vremena vole isplanirati radni dan te se tome mogu posvetiti (ali i puno toga napraviti) bez da im netko odvlači pažnju.
ISPLANIRAJTE DAN
Ako već to ne radite, počnite odmah. Planiranje dana ne samo da će vam pomoći da radni dan protekne organiziranije (samim time i lakše), nego vas uči i organizaciji života. Svi uspješni poslovni ljudi počinju dan s planiranjem radnog vremena. Naravno, uvijek može nešto iskrsnuti, ali kao ste dobro isplanirali dan, uvijek će biti mjesta i za prilagodbu. Također, psiholozi su otkrili da križanje obavljenih stvari kod čovjeka podiže zadovoljstvo životom, kao i samopouzdanje.
IGNORIRAJTE PRIČICE
Što je zajedničko većini zaposlenika unutar tvrtke bilo gdje na svijetu? Pričice i ogovaranje! Mnogi i nemaju namjeru prepričavati događaje i prenositi tračeve, ali jednostavno budu uvučeni u priču. Ali, takve vrste razgovora ubijaju produktivnost jer umjesto da radite vaš će mozak biti usredotočen na nevažne priče koje (većinom) i nisu istinite. Zbog toga se udaljite od ljudi za koje znate da vole provoditi vrijeme pričajući i posvetiti se poslu.
UČITE OD NAJBOLJIH
Umjesto čavrljanja popričajte s nekim tko je uspješan u tvrtki – bilo da je riječ o vašem šefu ili kolegi. Ne govori se uzalud da se uči cijeli život, tako i vi o svom poslu možete puno naučiti od onih koji imaju više iskustva. U krajnjem slučaj, ako i ne želite prihvatiti njihov način rada, dobit ćete još jedno gledište na rješavanje problema što može samo pridonijeti vašem napretku kao poslovnom čovjeku. Saslušati drugoga, i razmisliti o onome što govore je odlika uspješnih poslovnih ljudi.
No comments