Zašto je Alonso toliko nepopularan?

0

Jedan od najboljih vozača današnjice daleko je najnepopularniji vozač na gridu, pitanje je zašto?

 

„S druge strane zaboravlja se jedna druga stvar – gledajući ponašanje na stazi Alonso je jedan od načišćih vozača, i osim guranja i sudaranja s Massom u Nurburgringu ne sjećamo se nikakvog incidenta“

 

Tjedan dana je prošlo od Monze a o kazni prolaska kroz boks se još uvijek raspravlja pri čemu 90% ljubitelja Formule 1 u Hrvata kaznu smatra neopravdanom, te koriste priliku da se još jednom iskale na Alonsu. I iako je stručna (iako se svi mi smatramo većim stručnjacima od njih) ekipa Sky-a u svojoj analizi jasno pokazala razlike u slučajevima od prošle i ove godine (ne zaboravimo da su se u međuvremenu pravila o pretjecanju čak i promjenila), a isto je napravio i najugledniji časopis na svijetu posvećen auto sportovima – Autosport, nama je krivac samo jedan – Alonso. Dapače, isti sekund kada je Alonso nervozno povikao u team radio znalo se po kome će se drvljem i kamenjem.

Zbog čega Hrvati tako „ne obožavaju“ (da izbjegnem reći mrze) Fernanda Alonsa? Prvo će se spomenuti skandal u Singapuru 2009., skandal koji nikada nije dokazan, iako će svima nama opravdanje biti – gdje ima dima ima i vatre. Možda, ali nitko nije kriv dok se ne dokaže suprotno. Spominje se i 2008. i Mađarska, kao i davanje povjerljivih mailova istražiteljima FIA-e. Zar mislite da bi Hamilton, Vettel ili npr. Webber učinili drukčije? U Mađarskoj se zaboravlja da je Hamilton taj koji je bezobrazno uzeo  prednost u boksu u kvalifikacijama, a što se tiče mailova nekim se čudom priča skreće na McLaren koji je VARAO, pa čak i pošteni Dennis koji kao prvo nije znao za krađu Ferrarijevih materijala da bi se kasnije ipak pokazalo da je znao. Ali u cijeloj priči je varalica Alonso a ne McLaren i Ron Dennis.

Alonso je cvilidreta koji stalno kuka na team radio. Istina, Alonso je često mrzovoljan i često svoje nezadovoljstvo izražava na team radiu. Međutim, jesu li ostali drukčiji? To što neke vozače ne čujete u prijenosu ne znači da i oni ne kukaju na team radio. Pogledajte FIA-ine sažetke sezona pa ćete vidjeti kako nema utrke u kojoj Hamilton ne plače o svom bolidu i o drugim vozačima. Button nikada nije zadovoljan svojim bolidom, Webber se također obrušava na druge, pa čak i Schumcaher zna izgubiti živce. Hej, pa nisu svi kao Kimi Raikkonen. A Alonsa se prozvalo plačljivcem radi Valencie 2010. kada mu je vjerojatno napravljena velika nepravda a Hamiltonu dat samo takav poklon. Što, trebao je biti sretan jer je Hamilton zasluženu kaznu dobio nakon toliko dugo vremena da ju je mogao odslužiti bez posljedica?

S druge strane zaboravlja se jedna druga stvar – gledajući ponašanje na stazi Alonso je jedan od načišćih vozača, i osim guranja i sudaranja s Massom u Nurburgringu ne sjećamo se nikakvog incidenta. Trebali bi se svi promisliti koliko je još vozača tako vozački čisto – Raikkonen, Button i… tko još?

Alonso ima onaj španjolski mentalitet, sličan talijanskom koji je lako upoznati ljeti na plažama. Puno priče, puno nezadovoljstva i puno gestikuliranja. Španjolci su jednostavno takvi, ali mislite da smo mi Balkanci oličenje poštenja?

Najveći razlog nepopularnosti dvostrukog svjetskog prvaka je u rijekama fanova dva vozača – Schumachera i Raikkonena. I dok fanovi Schumachera koliko toliko priznaju Alonsa, jer vozi za momčad koju je upravo Schumi stavio na nogu, Kimijevi fanovi će izuzetno rijetko naći riječi hvale za Alonsa, iako dva vozača nemaju međusobnih nekorektnih poteza.

Međutim, Alonsova slava je došla u „pogrešan“ trenutak. Nakon godina dominacije i vladavine tamo se neki Španjolac usudio skinuti velikog Michaela s trona. I to ne jednom već dva puta, a pogotovo boli druga godina koja bi vjerojatno bila Michaelov godina da nije bilo kvara u Japanu. Kada je već, te 2005. godine, Ferrari bio na koljenima McLaren se nadao tituli, a njihovi fanovi su se nadali da će Kimi biti taj koji će skinuti Schumachera s trona. Međutim, nije. Bolid koji se kvario nas je uskratio za odgovor tko bi u izjednačenoj borbi bio prvak, međutim ne može se poreći činjenica da je Alonso cijelu sezonu vozio odlično i prije svega pametno. Ali, s jedne strane je skinuo s trona velikana, s druge spriječio mladog lava da se okiti prvom titulom prvaka. Kako su te 2005. godine Schumacher i Raikkonen imali daleko najviše fanova trebali li čuditi što je Alonso postao trn u oku?

 

About author

Toni Čeović

Pokretač i urednik Kulta, ljubitelj filmova, obožavatelj U2 i veliki zaljubljenik u formulu 1

No comments

Predstavljen Mercedes-Maybach S600

Auto show u Los Angelesu nam je među ostalima donio i novu Maybachovu luksuznu limuzinu   „Unatoč tome što će model S600 pokretati 6,0 litreni ...