Možete li izdržati ovaj kardio trening?

0

Ukoliko se želite riješiti masnih naslaga, a u relativno ste dobroj kondiciji pokušjate odraditi „ubojiti kardio“ trening

 

„Zbog svog visokog inteziteta u kojem se odrađuju tri intervala treninga bez pauze, ne preporučuje se onim koji imaju problema sa zdravljem niti početnicima“

 

Ukoliko se želite riješiti masnih naslaga najbolje rješenje su treninzi visokog inteziteta u kombinaciji s kardio vježbama poput trčanja. Iza opakog naziva „Ubitačni kardio“ krije se trening namijenjen samo onim najodlučnijim, te svima koji su već u nekoj kondiciji. Zbog svog visokog inteziteta u kojem se odrađuju tri intervala treninga bez pauze, ne preporučuje se onim koji imaju problema sa zdravljem niti početnicima.

Mislite da vi možete izdržati ovaj program? Pokušajte!

 

1. INTERVAL:

1. Preskakanje konopa(1 minut)

2. Koljena u vis (1 minut)

3. Udarci petama o stražnjicu zadnjicu (1 minut)

4. Raskoraci s pljeskom (1 minut)

5. Barpi – kombinacija skleka i čučnja (20 ponavljanja)

6. Trčanje (10 minuta)

 

2. INTERVAL:

1. Preskakanje konopa (1 minut)

2. Koljena u vis (1 minut)

3. Udarci petama o stražnjicu zadnjicu (1 minut)

4. Raskoraci s pljeskom (1 minut)

5. Sklekovi (10 ponavljanja)

6. Triceps propadanja (10 ponavljanja)

7. Trčanje (10 minuta)

 

3. INTERVAL:

1. Preskakanje konopa (1 minut)

2. Koljena u vis (1 minut)

3. Udarci petama o stražnjicu zadnjicu (1 minut)

4. Raskoraci s pljeskom (1 minut)

5. Alpinističko penjanje (1 minut)

6. Barpi (20 ponavljanja)

7. Trčanje (10 minuta)

 

banerfacebooklike

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

5 vježbi za trbušne i core mišiće

Donosimo vam pet odličnih vježbi kojima ćete, uz trbušnjake, ostvariti zavidne trbušne i core mišiće   „Danas vam tako donosimo pet odličnih vježbi koje bi ...