Hrana koju bi trebali izbaciti ukoliko želite imati six-pack

0

Teško da postoji muškarac koji ne želi imati six-pack, trbušne mišiće kojima ćete impresionirati druge. Ali, da bi dobili impresivne trbušne mišiće nije dovoljno samo naporno trenirati, već veliku pažnju treba posvetiti i prehrani. naime, smao vježbanje neće u potpunosti otopiti masne naslage, a ukoliko uz naporno vježbanje ne vodite računa o prehrani masne naslage će se uvijek iz nova obnavljati te će onemogućiti vašim trbušnim mišićima da isplivaju i budu vidljivi. Stoga, ukoliko mislite ozbiljno s vježbanjem, trebali bi iz svoje prehrane izbaciti, ili u nekim slučajevima limitirati, ove namirnice, kako bi rezultat vašeg mukotrpnog rada bio vidljiv.

Kruh, bijela riža, pasta… Rafinirane žitarice su jednostavni ugljikohidrati i najčešće glavni razlog debljanja. Zamijenite ih kompleksnim ugljikohidratima koje možete pronaći u pšeničnom kruhu, smeđoj riži i zobenoj kaši. Općenito smanjite unos ugljikohidrata, a kad ih konzumirate konzumirajte ih u prvoj polovici dana.

Krumpir. Krumpir bi trebali također ograničiti zbog jednostavnih ugljikohidrata. Pomfrit i čips su karte za debljanje, a kao zamjena krumpiru se preporučuje slatki krumpir.

Pržena hrana. Već spomenuti pomfrit, ali i bilo koja druga pržena hrana je bogata mastima koje nikako ne želite imati u svojoj prehrani. Ukoliko mislite ozbiljno s fitnessom trebali bi se držati što dalje od ovakve hrane.

Crveno meso. Iako je crveno meso bogato proteinima, bogato je i mastima te stoga pridonosi povećanju mase. Ipak, crveno meso ne bi trebali potpuno izbaciti iz prehrane, već ga samo ograničiti na 1-2 puta tjedno. Tuna, piletina i ostalo bijelo meso neka bude vaš primarni izbor.

Slastice. Šećer je vrag kojeg ne želite imati u svom životu. Vaše tijelo može procesuirati samo jednu žlicu šećera, a slastice, pogotovo umjetne, su prave šećerne bombe. Umjesto slastica se posvetite voću.

Jogurt. Jogurti su kalorijske bombe, pogotovo oni voćni. Ukoliko ste ljubitelj jogurta možete se poslužiti grčkim jogurtom, ali strogo pazeći na količine koje unosite.

Gazirana pića. Vašem tijelu gazirana pića donose samo loše stvari – štete zubima, jetri i bubrezima, te će spriječiti da vaši trbušni mišići isplivaju ispod masnih naslaga. Izbacite ih iz svog života i imat ćete više energije, bit će te bolje hidratizirani i imat ćete više energije.

Umjetni sokovi. Nisu samo gazirani sokovi ti koji ne pridonose vašem zdravlju, već su tu i svi umjetni sokovi bogati fruktozama i umjetnim šećerima. Čaša iscijeđenog svježeg voća je ono što vam treba.

Alkohol. Ispijanje velikih količina alkohola dovodio do povećanja lučenja kortizola što u konačnici dovodi do akumulacije masti. Iak oje dobro u potpunosti prestati s alkoholom, ne morate to napraviti jer manja količina vina dnevno ima pozitivan učinak na zdravlje.

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

8 savjeta za mršavljenje

James S. Fell, kolumnist Chicago Tribunea i autor knjige Lose it Right: A Brutally Honest 3-Stage Program to Help You Get Fit and Lose Weight ...