10 savjeta za kvalitetnije treniranje

0

U svemu se u životu uvijek može bolje, pa zašto se stoga ne pobrinuti i da vaš trening bude kvalitetniji? Evo kako …

1. Zagrijavajte se. Većina nas pod zagrijavanjem smatra hod od svlačionice do sprave uz nekoliko zamaha rukom. Umjesto toga zagrijavajte se 5-10 minuta vodeći računa da zagrijete sve mišićne skupine. na ovaj način ćete izbjeći ozljede.

2. Trenirajte u isto vrijeme. Odredite kad vam najviše odgovara vrijeme za trening – je li ti prije ili poslije posla te se tih termina i pridržavajte kako bi vam se i tijelo prilagodilo.

3. Koristite štopericu. Svaki trening zahtjeva određenu pauzu između serija, a mi tu pauzu ne shvaćamo ozbiljno te je koristimo prekratko ili predugo. Stoga uzmite štopericu i neka 60 sekundi pauze bude 60 sekundi.

4. Teže vježbe radite na početku. Vježbe poput bencha, čučnja s opterećenjem ili mrtvog dizanja su odlične za napredak vaših mišića ali su i vrlo naporne. Stoga je najbolje da ih radite na početku treninga kada ste odmorni.

5. Mijenjajte širinu hvata. Stalnim mijenjanjem širine hvata šipke od serije do serije zapošljavate više motornih jedinica, pa samim tim napreduje i cijelo vaše tijelo.

6. Skačite. Skokovi na kutiju ili skakanje preko prepreka su odlične vježbe jer navikavaju vaš živčani sustav na eksplozivne pokrete, stoga i njih uključite u vaš trening program.

7. Koristite medicinku. Bacanjem medicinke o zid iz različitih kutova trenirate eksplozivnost, ali važnije od toga je što će od ove vježbe profitirati i vaš core.

8. Vodite računa da ne dehidrirate. Treniranjem se znojimo, a kako je naše tijelo osjetljivo na količinu vode u organizmu važno je nadomjestiti ono što izgubimo znojem. Stoga pijte tekućinu ne samo

9. Vratite utege na mjesto. Ne samo da ćete na ovaj način pokazati kulturu, već ćete i samim prebacivanjem utega dobiti malu dodatnu vježbu.

10. Izdržite do kraja. Tri ili četiri tjedna nisu dovoljna da procijenite da li vaš program djeluje. Izdržite dva tjedna na određenom trening programu i ishrani prije nego se odlučite za promjenu.

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

Tri vježbe za brži metabolizam

Ovaj trening od samo tri vježbe angažira cijelo tijelo a njegov autor je Craig Ballantyne, kondicijski. Vježbe se rade tako da napravite sve tri vježbe, odmorite ...