magicmike1

Želite izgledati kao Magic Mike?

0

I vi možete imati ovako tijelo ako se posvetite trening programu Channinga Tatuma

 

Magic Mike XXL je film namijenjen ženama i male su šanse da ćete ga poći pogledati u kino, ali su zato velike šanse da ste primjetili kakva tijela imaju glumci u filmu, te da ste poželjeli biti kao i oni – tko uostalom ne bi htio biti predmet želja žena širom svijeta? Channing Tatum, Joe Manganiello (treba li napominjati da je on osvojio Sofiu Vergaru?) i ekipa nisu rođeni onako „izrađeni“, te su morali naporno vježbati kako bi stvorili savršene trbušne mišiće. Isto možete napraviti i vi ukoliko se posvetite napornom treniranju i pravilnoj prehrani, baš poput Channinga Tatuma. Stoga vam danas donosimo Tatumom program treniranja, a ne zaboravite niti da je osim treninga potrebna i pravilna prehrana – 0,3 grama proteina po kilogramu težine (minimalno), uzimanje suplemenata poput vitamina i 6-10 grama ribljeg ulja dnevno, te puno svježeg voća i povrća.

 

DAN 1 & 5

Zagrijavanje:

3 minuta hodanja umjereno bržeg tempa

30 sekundi sprinta i 90 sekundi odmora (tijekom 15 minuta)

 

Glavni trening:

Kosi bench (4 seta po 8 ponavljanja)

Zgib širokim nadhvatom (3 seta po 10-12 ponavljanja)

Zgib s opterećenjem (4 seta po 8 ponavljanja)

Veslanje šipkom u pretklonu (3 seta po 10-12 ponavljanja)

Hiperekstenzija (3 seta po 10 ponavljanja)

 

DAN 3 & 7

Zagrijavanje:

3 minuta hodanja umjereno bržeg tempa

30 sekundi sprinta i 90 sekundi odmora (tijekom 15 minuta)

 

Glavni trening:

Rameni potisak bučicama (3 seta po 8 ponavljanja)

Razručenje bučicama (2 seta po 13 ponavljanja)

Obrnuto letenje bučicama (2 seta po 13 ponavljanja)

Naizmjenično Hammer predručenje (3 seta po 8 ponavljanja)

Okomito veslanje na sajli (3 seta po 8 ponavljanja)

Bočni plank (2 minuta za svaku stranu)

 

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments