Tri vježbe za ravan trbuh

0

Izravnajte trbuh kako bi ovo ljeto zabljesnuli na plaži  

 

VJEŽBA 1

Skupite ruke uz tijelo, ali tako da su vam laktovi i podlaktice naslonjeni na loptu, noge su na podu. Vodite računa da vam leđa čine ravnu liniju sa nogama te da su vam trbušni mišići napeti. Pokušajte ostati u ovoj poziciji što je duže moguće.

Ponavljanja: tri puta.

 

VJEŽBA 2

Lezite na leđa, a noge podignite u zrak. Ukoliko je potrebno, ravnotežu održavajte rukama. Noge što je moguće polaganije spuštajte prema podu te ih nakon toga ponovo počnite podizati.

Ponavljanja: 3 puta po 5 spuštanja.

 

VJEŽBA 3

Stojte uspravno, lagano raširenih nogu. Napregnite trbušne mišiće, uzmite uteg u jednu stranu i lagano se naginjite na tu stranu te se ponovo uspravite. Uteg uzmite u drugu ruku i ponovite vježbu.

Ponavljanja: 3 puta po 15 vježbi.

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

Letenje bučicama za savršena prsa

Nakon što dokažete svoju muškost podižući rekordne težine na benchu, trening prsa završite ovom vježbom   „Bench potisak je ipak potrebno raditi, jer je odlična ...