pivskitrbuh

Trening koji će istopiti vaš pivski trbuh

0

Odlučili ste istopiti višak oko trbuha? Možda je kasno za ovo ljeto i pokazivanje za plažu, lai nikada nije kasno za poboljšanje vlastitog života i izgleda. Pri ovom treningu, osmišljenom baš da „gađa“ trbušne mišiće, trebate voditi računa o brzini izvođenja, tj. vježbe trebate izvoditi što energičnije i brže kako bi ubrzali metabolizam i istrošili kalorije.

Radite na principu ta napravite 20 ponavljanja vježbe, odmorite 60 sekundi, ponovo 20 ponavljanja praćenih s novih 60 sekundi odmora, nakon čega radite 15 ponavljanja pa 12, s obaveznih minutu pauze između ponavljanja.

1. Sklekovi

2. Skok iz čučnja

3. Obrnuto veslanje

4. Iskorak

5. Pike sklekovi

6. Hodajući iskorak

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

svjetskiputnik

11 pravila za svjetske putnike

Ukoliko volite putovati ne zaboravite na ovih 11 nepisanih pravila   1. Barem jednom u životu, a poželjno i češće, nemojte planirati putovanje već samo ...