Kategorije
Auto-Moto

Pogledajte redizajnirani Porsche 911 Carrera

Broj 4711 označava slavnu kolonjsku vodu, 380 najveći putnički zrakoplov, 90-60-90 priziva sjećanje na Marilyn Monroe, a brojem 911 zove se američka hitna služba i najkarizmatičniji sportski auto na svijetu – Porsche 911 Carrera. Iz Zuffenhausena stiže oplemenjena serija 991 (na tržištu 2012.) slavnog Elfera, kako u Njemačkoj zovu taj kultni sportski auto (elf – njem. 11).

Najveća je novost redizajna odlazak atmosferskih 6-cilindarskih boksera obujma 3.4 i 3.8 u ropotarnicu. Zamijenio ih je 6-cilindarski turbo obujma 2981 ccm, koji u standardnoj Carreri razvija 370 KS i 450 Nm, a u izvedbi S je ispaljuje čak 420 KS i 500 Nm. Dodatnih se 20 KS osjeća u obje izvedbe, ali više oduševljava porast okretnog momenta, za 60 Nm. U punom je iznosu dostupan od 1700 do 5000/min, pa turbobenzinac uvijek ‘puca’ od snage.

Rika na 7500/min netipična je za motor s turbopunjačem koji, osim žešćih performansi, doprinosi štedljivosti pa osnovni troši 7,4 (prije 8,2), a S 7,7 litara (prije 8,7). Dakle, realno 10 i 11. Kapa dolje! Standardna Carrera, s paketom opreme Sport Chrono i 7-stupanjskim mjenjačem PDK, do stotke sprinta za 4,2 s, umjesto 4,6 , a izvedba S za 3,9, umjesto 4,3 s, a mogu potegnuti 295, odnosno 308 km/h. Niti jedan automobil na svijetu sa 420 KS ne ubrzava tako uvjerljivo. Drugima je potrebno barem 500 KS ili 4×4!

Nova prednja svjetla, redizajnirani naplaci, kvake na vratima, agresivniji usisnici zraka i izmijenjena optika stražnjih svjetala povećali su atraktivnost, ali glavne promjene, ipak, donosi ispod lima. Iz Stuttgarta su najavili kako je glavna novosti u unutrašnjosti unaprijeđeni infotainment sustav, s ekranom osjetljivim na dodir dijagonale 7 inča. Osim što je kompatibilan s Apple CarPlayem, navigacijski sustav povlači informacije o prometu u realnom vremenu, što mu omogućavaju integrirani Google Earth i Google Streetview.

Napredni sustav adaptivnih amortizera i kontrole ovjesa PASM (Porsche Active Suspension Management) postao je dio serijske opreme pa je pritiskom na gumb jednostavno sniziti ovjes dodatnih 10 mm, te, po potrebi, podići za 40. Krug okretanja smanjen je za 0,5 m, uz doplatu za zakretne stražnje kotače, pa su manevarske sposobnosti u gradskim uvjetima osjetno poboljšane. Prodaja u Njemačkoj kreće 12. prosinca. Osnovna će Carrera koštati 96.650 eura, izvedba S 110.766, a početkom 2016. u prodaju stižu kabriolet izvedbe, s platnenim krovom (striptiz za 12 s do brzine od 55 km/h) po cijenama od 109.695 i 123.856 eura. Eh, da nije naše trošarine…

Autor Autoportal

Najstručniji automobilski portal u regiji, s bazom većom od 25.000 članaka.
Svaki dan 15 vijesti, s naglaskom na testove, tehniku i savjete.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *