Kategorije
Fitness

Kućni trening: 10 najboljih vježbi za početnike

To što nemate vremena za teretanu nije nikakvo opravdanje zašto niste počeli vježbati. Ukoliko postoji volja, postoji i način, a učinkovito se može vježbati i kod kuće. Danas vam stoga donosimo 10 vježbi koje možete raditi kod kuće, a koje su idealne za početnike.

Sklekovi. Definitivno najidealnija vježba za rast mišića i jačanje zglobova mišića koja će pridonijeti razvoju cijelog tijela, a ujedno će pripremiti vaše tijelo za mnoge druge složenije vježbe.

Biceps pregib. Mišić koji svaki muškarac želi imati razvijen, stoga ova vježba mora biti visoko na vašoj listi. Jednostavna za izvođenje a rezultati će biti zadivljujući.

Potisak bučicama s ramena u stojećem položaju. Podizanje velikih težina na leđima nije za početnike, stoga se bolje odlučiti za ovu vježbu koja je puno sigurnija a također donosi odlične rezultate.

Čučanj bučicama. Odlična vježba za cijelo tijelo te jedan od najboljih pokreta za izgradnju sveukupne snage. Pripazite sam oda je izvodite na pravi način jer samo tako ćete ostvariti maksimalan rezultat.

Farmerov hod. Kod ove vježbe nema ispravnog i neispravnog načina jer je u pitanju jednostavan hod, a ova vježba će pogoditi stabilizatore ramena, gornje mišiće jezgra i prednje delotide.

Lateralno podizanje. Idealna vježba za kreiranje poželjnog V oblika tijela. Lateralno podizanje će izolirati vaše srednje delotide pomažući vam da izgradite širinu i masu ramena.

Podizanje listova s bučicama. Jedna od najčešćih grešaka početnika je ta što se zanemare listove kada dođe do treninga nogu. Ukoliko želite imati čvrsto i stabilno tijelo nikako ne bi smjeli zaobići listove.

Step up bučicama. Ova vježba aktivira sve mišiće nogu, a pokret koji ćete izvoditi će ujedno spriječiti povrede ramena koji bi inače riskirali na eksplozivnijim vježbama za noge u teretani.

Bočni izdržaj. Odlična vježba koja će ojačati mišiće donjeg dijela leđa te će vam pomoći da izbjegnete bol u leđima koja često muči početnike.

Potisak bučicama s poda. Uz ramena i bicepse prsa su treća mišićna skupina koju svaki muškarac želi imati razvijenu. Ova vježba će vam pomoći da razvijete

Autor Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *