Kako impresionirati svog šefa?

0

Ulizivanje nije potrebno, za promjenu – dovoljno je raditi svoj posao

 

POZNAVAJTE RAD TEHNIKE

Poznavanje kako neke stvari rade može vam donjeti samo pluseve. Upaliti klimu npr. svatko zna, ali onaj tko prvi dođe na posao često zaboravi, stoga uradite to vi. Upoznajte se s radom printera (iako pretpostavljamo da to već znate), pa ukoliko se nekome zablokira papir u printeru, ili kopirki, uskočite i pomognite mu. Starije kolegice i kolege često imaju problema s radom na računalu, priskočite im u pomoć. Iznenadili bi se koliko se brzo pročuje glas o vašoj sposobnosti!

 

ODRŽAVAJTE URED ČISTIM

Kao i kod mnogo stvari u životu, cilj je pogoditi sredinu. Ako vam je ured klinički čist, a stol potpuno čist od bilo kakvih papira i fascikla izgledat će kao da ne radite ništa. Ako je sve prenatrpano i neuredno, ostavit ćete dojam neuredne osobe koja nije baš najbolja niti u organizaciji. Dakle, trudite se da je ured čist, stvari uredno posložene i organizirane, te da su najvažnije stvari vezane uz aktualne poslove uvijek na stolu.

 

DOĐITE RANIJE, ODLAZITE KASNIJE

Prije nego što skočite, čitajući ovaj naslov – ne misli se da morate dolaziti sat ranije, odlaziti dva sata kasnije, već da ne kasnite na posao niti bježite s posla prije vremena. Ovo se posebno odnosi na zaposlenike u državnim tvrtkama koji često znaju zaboraviti na radno vrijeme. Potpuno smo svijesni i da je kvaliteta rada važnija od kvalitete ali zašto ne pružiti i jedno i drugo? Da ste vi šef, koga biste prije primjetili – radnika koji kasni i jedva čeka ići s posla, radnika kojemu se ne da raditi ili onoga koji stiže na vrijeme i ostane par minuta nakon isteka radnog vremena?

 

ODJENITE SE PRIKLADNO

Odjelo čini čovjeka, kaže stara uzrečica. Potrebno je da vas ljudi shvataju ozbiljno, a to neće ukoliko dođete odjeveni kao da idete na plažu. Odjenite se ovisno o poslu kojem radite, sigurno nećete odjenuti odjelo ukoliko ste konobar, ali ukoliko radite ozbiljniji posao odjenite se ozbiljnije jer vas u protivnom nitko neće shvaćati ozbiljno. Također, jako je važno da je kosa uredna, te da ste sviježe obrijani.

 

IMAJTE ARGUMENTIRANO MIŠLJENJE

Upoznajte mjesto na kojem radite, i način na koji vaš odjel i vaša tvrtka funkcioniraju. Razmislite o svemu, pogotovo o načinima na koji vaš odjel može napredovati. Svoje mišljenje iznesite svojim nadređenima. Ukoliko se vodi rasprava nemojte se ustručavati reći da se ne slažete, ukoliko mislite da bi se stvari trebale riješiti na drugi način. Svoje mišljenje iznesite na civiliziran način argumentirajući vaše mišljenje. Hoće li šef prihvatiti vaše mišljenje ovisi samo o njemu, ali će sigurno primjetiti da ste mislima u poslu a ne negdje drugo.

 

PRIPREMITE SE ZA POSAO

Uvijek budite pripremni za posao i sastanke. Ukoliko imate sastanak s nekm klijentom ili strankom dođite pripremljeni, znajući sve potrebne informacije. Na taj način skraćujete vrijeme a vaša pripremljenost će sigurno „zapasti za oko“ vašem nadređenom. Van radnog vremena čitajte knjige i članke vezane za vašu branšu i pratite trendove u poslu.

 

PREUZMITE INICIJATIVU

Da bi vas vaš nadređeni primjetio najviše će vam pomagati vaše kolege. Nažalost, ili u ovom slučaju na sreću, većina zaposlenika samo odrađiva posao i tu je jer „mora biti“. Stoga će svaki zaposlenik koji pokaže barem malo inicijative automatski biti primjećen. Ukoliko se traži tko će preuzeti novi posao, javite se. Iznosite svoja mišljenja i ideje. Budite u poslu, pokažite odgovornost i vaše sposobnosti će sigurno biti primjećene.

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

15 fascinantnih zanimljivosti o Indiji

1. Indija ima najveću poštansku službu na svijetu te broji čak 1.550.015 poštanskih ureda, a jedan poštansku ured u prosjeku pokriva 7.175 ljudi. Indijska pošta ...