Isklešite svoje trbušnjake

0

Ukoliko želite isklesati svoje trbušnjake, a ne bi čitali ovaj tekst da ne želite, isprobajte ovaj visokointezivni trening koji se sastoji od tri vježbe kojima ćete pogađati core i trbušne mišiće.

Trening se izvodi tako da napravite ove tri vježbe od prve prema posljednjoj, a nakon toga od posljednje prema prvoj i to tako da vježbe radite bez odmora!

1. Ruski trbušnjaci (20 ponavljanja). Sjedite i držite bučicu vertikalno ispred svojih grudi. Nagnite malo torzo unazad i podignite vaše noge s poda. Nakon toga okrenite bučicu i svoju težinu na lijevo, a zatim na desno. Krećite se lijevo-desno i to brzim tempom.

2. Sklek-skok (10 ponavljanja). Zauzmite poziciju za sklek, zatim skočite svojim nogama naprijed, ali tako ih raširite da vam stopala dođu u ravan sa stopalima. Pričekajte sekunda-dva te se vratite u početnu poziciju skleka.

3. Bicikl za bočne trbušnjake (50 ponavljanja). Lezite na leđa, koljena i bedra savijte za 90 stupnjeva, tako da vam je donji dio nogu postavljen paralelno sa podom. Stavite ruke iza glave i držite vaše laktove sa strane. Podignite ramena sa poda, a istovremeno povucite vaše lijevo koljeno prema glavi sve dok ga ne dodirnete vašim desnim laktom. Istovremeno opružite vašu desnu nogu. Vratite se u početnim položaj i sve to uradite sa desnom nogom.

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

USS Zumwalt – budućnost mornarice

Novi američki razarač vrhunac je tehnologije i pokazatelj budućnosti ratnih mornarica   „DDG-1000 klasa će, iako 40% veća od Arleigh Burkea, imati radarski odraz omanjeg ...