2016-Harley-Davidson-Low-Rider-S2

Harley-Davidson Low Rider S

0

S motorom Screamin’ Eagle Twin Cam 110™, model Low Rider S pridružuje se nedavno predstavljenim modelima Fat Boy S i Softail Slim S kao treći član linije cruisera serije S tvrtke Harley-Davidson, motocikala koji su osmišljeni za pružanje maksimalne izvedbe uz stil koji je nadahnut globalnom kulturom prilagođenih motocikala. Nadograđeni ovjes i kočnice upotpunjuju paket izvedbe motocikla koji je ogoljen i spreman za akciju.

‘Vozači već neko vrijeme pitaju kada će Harley-Davidson napraviti još jedan agresivan motocikl koji se zasniva na izvedbi kao što su legendarni modeli FXR,’ rekao je upravitelj odjela za stil tvrtke Harley-Davidson, Brad Richards. ‘Ovo je naš odgovor na to pitanje. Low Rider S prati trenutačni trend prilagodbe visokih motocikala te naše vlastito stilističko nasljeđe. Također želi ponovno definirati performanse Harley-Davidson proizvoda za novu generaciju vozača. Željeli smo doista povezati vozača s cestom tako da omogućimo trenutnu snagu i brzu upravljivost kod motocikla koji je sveden samo na osnove.’

Ti osnovni elementi započinju s pogonskim sklopom. Motor Screamin’ Eagle Twin Cam 110 pogon je tipa V-Twin i najveći je motor po zapremini koji je tvrtka Harley-Davidson ugradila u tvornici. Opremljen filterom zraka Screamin’ Eagle Heavy Breather i ispušnim sustavom Fat Bob-style 2-u-2, ovaj motor ima vršni moment od 155 nm pri 3500 okretaja – 13 posto više snage od standardnih modela Low Rider. Robusna spojka prenosi tu snagu na 6-speed Cruise Drive prijenos. Tempomat koji se aktivira pomoću nove elektroničke kontrole gasa dio je standardne opreme. Čitav pogonski sklop i ispuh imaju završni premaz koji je kombinacija sjajne i naborane crne boje.

Model Low Rider S opremljen je tako da bude upravljiv, ali jednako tako i snažan. Premium Ride amortizeri napunjeni emulzijom dušika i prednja Premium Ride vilica omogućuju iznimno rukovanje i udobnost. Dijelovi prednjeg i stražnjeg ovjesa brzo reagiraju na male neravnine i održavaju gume u doticaju s kolnikom za sigurno i kontrolirano upravljanje i kočenje. Kočnice s trostrukim diskovima i dvostrukim plivajućim rotorima opremljene su standardnim sustavom protiv blokiranja kotača. Novo jednostruko sjedalo, ravni volan na podizačima od 5,5 inča i komande postavljene po sredini stavljaju vozača u agresivan položaj s rukama prema gore ravno preko oslonaca. Visina sjedala i dalje je niska, 26,6 inča.

Vozač gleda cestu preko karakterističnog zaslona za zaštitu od vjetra zahvaljujući kojem je motocikl Low Rider S trenutno prepoznatljiv na cesti.

‘Kada vozite brzo u uspravnom položaju, potrebna vam je zaštita od vjetra,” rekao je viši stilist tvrtke Harley-Davidson, Dais Nagao. „Potom, način na koji smo svjetla postavili dublje u zaslon za zaštitu od vjetra daje modelu Low Rider S agresivan izgled. To je veoma moćan način za prenošenje osobnosti motocikla.’

Zahvaljujući jednostrukom sjedalu i izrezanom stražnjem braniku stražnji dio izgleda uredno. Budući da nijedna druga boja ne odražava čvrst stav poput crne, model Low Rider S dostupan je samo u sjajnoj crnoj boji. Drugi crni premazi održavaju tamnu temu od vilica preko konzole do stražnjih dijagonala branika. Jedina iznimka: novi lagani kotači od lijevanog aluminija u boji Magnum Gold, premaz koji je nadahnut magnezijskim kotačima u zlatnoj nijansi koji su se upotrebljavali na trkaćim automobilima 1960-ih godina. Zlatna oznaka na spremniku odaje počast modelu XLCR Café Racer iz 1977. godine.

 

2016-Harley-Davidson-Low-Rider-S

About author

Autoportal

Najstručniji automobilski portal u regiji, s bazom većom od 25.000 članaka. Svaki dan 15 vijesti, s naglaskom na testove, tehniku i savjete.

No comments

velikazimathumb

Nezamisliva zima 1929. godine

Danas je zima sa početka proslog stoljeća nezamisliva i s razlogom je nazvana „zima 20. stoljeća“   I dok smo kako ove, tako i većinu ...