Kategorije
Fitness

Dijeta bazirana na unosu proteina

Prema tvrdanjama onih koji su je isprobali, može se izgubiti i do 10 kilograma mjesečno!

 

Osobe koje žele smanjiti nivo masnih naslaga i generalno smanjiti težinu, često se susreću s problemima u potrazi za idealnom dijetom. Najčešći problem je izbacivanje nekih od esencijalnih elemenata za zdravlje, zatim se pojavljuje problem jednoličnosti koja ljude potpuno psihički umori i svori kontraefekat nakon završetka dijete.

Ova dijeta koju vam predstavljamo poštuje osnovna pravila za topljenje masnih naslaga. U organizam se unosi dosta proteina koji neće dozvoliti propadanje mišića, a unos ugljikohidrata je reduciran, pri čemu se posebno misli na jednostavne ugljikohidrate (kruh, tjestenina, krumpir i slatkiši) koji su potpuno zabranjeni. Međutim, povrćem se unosi onaj manji dio dozvoljenih kalorija koje potječu od ugljikohidrata, koje usput sadrži i dovoljne količine vitamina i vlakana, a tu je i grejpfrut – voćka koja pomaže topljenju masnoća. Trajanje određuje svako za sebe, tj. dijeta bi trebala trajati sve dok ne postignete željenu kilažu, a osobe koje se pridržavaju ovoga plana mogu smršati i do 10 kilograma za mjesec dana.

Dakle, idealna dijeta bi trebala izgledati ovako:

 

Doručak:

2 kuhana jaja

1/2 grejpfruta

Ručak:

Piletina (ili riba)

Zelena salata

Večera:

Omlet od 2 jaja sa špinatom i rajčicom

Autor Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *