Kategorije
Fitness

4 vježbe bučicama za čelično tijelo

Zašto su bučice dobre? Zato što s njima ojačavate obje strane tijela jednako, a ako ih pametno koristite možete dovesti do savršenstva cijelo tijelo, ujedno se dovodeći u formu o kojoj ste samo sanjali. Ukoliko vam je to cilj isprobajte ovaj trening koji se sastoji od samo četiri vježbe. Počnite s lakšim težinama da bi u svakom krugu povećavali težinu kako bi izgradili mišiće i sagorjeli neželjene masti. Između serija napravit pauzu od 60 sekundi, a cilj je napraviti tri kruga po četiri vježbe.
1. Čučanj s bučicama (3 serije po 8 ponavljanja)
2. Veslanje s bučicama u pretklonu (3 serije po 8 ponavljanja)
3. Potisak s ramena bučicama u stojećem položaju (3 serije po 8 ponavljanja)
4. Dvoručno mrtvo dizanje bučicama ispravljenih nogu (3 serije po 8 ponavljanja)

Autor Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *