10 najskupljih automobila na svijetu

0

Ove si automobile mogu priuštiti samo oni s najdubljim džepom, ali to ne znači da o njima ne možemo barem maštati

 

Mirabeau

10. LEBLANC MIRABEAU

765.000 dolara

Švicarski proizvođač sportskih automobila proizveo je automobil koji ispunjava sve uvjete za nastupanje na legendarnoj utrci 24 sata Le Mansa, a istovremeno je i potpuno legalan za vožnju po cestama! Ispod haube se krije 4,7 litreni V8 motor s 700 KS koji mu omogućuje brzinu do 370 km/h.

 

Porsche918

9. PORSCHE 918 SPYDER

845.000 dolara

Iako hibridni, 918 Spyder je prava zvijer. Njegove perfomanse (350 km/h maksimalne brzine i ubrzanje do stotke od 2,8 sekundi) može zahvaliti 4,6 litrenim V8 motorom koji razvija 608 Ks, te dva dodatna električna motora koja omogućuju još 279 KS. Spyder zahvaljujući svemu ima izuzetno malu emisiju CO2.

 

McLarenP1

8. MCLAREN P1

1,15 milijuna dolara

Koristeći hibridnu tehnologiju i tehnologiju koja se koristi u formuli 1 McLaren je stvorio nasljednika McLaren F1 modela. P1 je predstavljen u Parizu 2012. godine, a već godinu dana kasnije prodano je svih 375 primjeraka. 3,8 litreni biturbo V8 motor i električna jedinica zajedno proizovde 903 Ks što omogućuje brzine do 350 km/h.

 

LaFerrari

7. FERRARI LAFERRARI

1,3 milijuna dolara

Zahvaljujući kombinaciji 6,3 litrenog V12 motora i hibridnog pogona s KERS-om, LaFerrari na raspolaganju ima 949 KS što ga ujedno čini najsnažnijim automobilom u ergeli „propetog konjića“. LaFerrari može postići 370 km/h, a osim što je najsnažniji Ferrari može se pohvaliti i da troši manje od svoje braće.

 

Laundaulet

6. MAYBACH LANDAULET

1,4 milijuna dolara

Kod proizvodnje ove luksuzne limuzine prije svega se vodilo računa o luksuzu i udobnosti. Opremljen je raznoraznim hedonističkim komponentama, a zadnji dio bi mu se mogao nazvati luksuznim apartmanom, koji se fizički može potpuno odvojiti od vozača s kojim se komunicira preko interfona. Za pogon se koristi biturbo V12 motor s 612 KS.

 

one77

5. ASTON MARTIN ONE-77

1,85 milijuna dolara

Samo 77 primjeraka ovog moćnog automobila je proizvedeno, što i objašnjava ime modela. Karoserija je stoga napravljena od aluminija i to ručno, a ispod haube se krije 7,3 litreni V8 motor koji postiže 750 KS. Perfomanse su također impresivne – 355 km/h maksimalne brzine i ubrzanje 0-100 km/h za samo 3,4 sekunde.

 

ZondaCinque

4. PAGANI ZONDA CINQUE ROADSTER

1,85 milijuna dolara

Zonda Cinque je trebala biti posljednja serija legendarne Zonde, a proizvedeno je samo pet primjeraka ove roadster verzije. Odlikuje je karoserija od posebnih karbonskih vlakana, karbo-titana. Sadrži titan da bi se povećala otpornost i krutost, a smanjila masa. Pokreće je Mercedes-Benz AMG 12V motor s 678 KS.

 

SestoElemento

3. LAMBORGHINI SESTO ELEMENTO

2,2 milijuna dolara

Model koji je ime dobio po atomskom broju ugljika, zbog masovnog korištenja karbonskih vlakana, posuđuje Gallardov 5,2 litreni V10 motor s 578 KS. Iako još nije ni proizveden, svih 20 planiranih primjeraka je prodano, i to samo za vožnju po stazama. Lamborhniji je otkrio da Sesto Elemento do 100 km/h stiže za impresivne 2,5 sekunde.

 

trevita

2. KOENIGSEGG CCXR TREVITA

4,85 milijuna dolara

Ukoliko želite biti vlasnik ove švedske jurilice morat ćete iskešati govoto pet milijuna dolara. Cijena velikim dijelom dolazi iz karoserije od ugljičnih vlakana sa dijamatnim finišem, ali su i tehničke specifikacije jednako impresivne. 4,8 litreni V8 motor ostvaruje čak 1.018 KS što će jurilicu ubrzati do 100 km/h za samo 2,9 sekunde!

 

Exelero

1. MAYBACH EXELERO

8 milijuna dolara

Najskuplji automobil na svijetu nije serijski automobil jer je proizveden samo jedan jedini primjerak! Proizveden je 2005. godine na zahtjev Fulde, proizvođača guma, a pokreće ga V12 biturbo motor s 700 KS. Vlasnik automobila je danas njemački Mechatronik, a ukoliko ga netko želi otkupiti cijena mu je vrtoglavih osam milijuna dolara!

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments