10 minuta za trbušne mišiće

0

Skup vježbi koje zahtjevaju samo desetak minuta trenutno su pravi hit

 

Trbušni mišići su mišićna skupina na kojoj muškarci najčešće rade, i koju ljeti najviše žele pokazati. Međutim, ponekad unatoč intezivnom treniranju rezultat izostane. Problem može biti ili u ishrani ili u vježbama koje nisu učinkovite. Međutim, jedno bez drugoga ne ide, pa neće pomoći ni sve vježbe ukoliko se ne pridržavate pravilne prehrane. Potrebno je prvo reducirati ishranu, nivo masti, šećera i ugljikohidrata, te nakon toga pristupiti vježbanju kako bi trbušne mišiće pretvorili u pločice koje ćete ponosno pokazivati. Upravo je trbušne mišiće najteže „dovesti u red“ jer se na njima skuplja najviše masnih naslaga, a kako bi vam pomogli donosimo 10-minutni trening koji je trenutno pravi hit, i kojeg bi trebalo izvoditi tri puta tjedno.

 

1. Vožnja bicikla na leđima – legnite na leđa, podignite noge i okrećite ih kao da vodite bicikl (jedna serija od 50 ponavljanja);

2. Sklopke – legnite na leđa te istovremeno podižite ruke i noge tako da se sastave na sredini (jedna serija od 25 ponavljanja);

3. Podizanje nogu – legnite na leđa, uhvatite se rukama čvrsto za klupu i podižite noge u zrak (jedna serija od 25 ponavljanja);

4. Trbušnjaci – standardna izvedba (jedna serija od 50 ponavljanja);

5. Podizanje nogu na spravi – laktovima se zakačite te podižite noge do visine glave (jedna serija od 50 ponavljanja).

About author

Kult portal

Vodeći se tvrdnjom da nas nitko ne može napraviti boljima nego mi sami, Kult je web magazin namijenjen muškarcima koji se trude i žele biti – bolji

No comments

Supershake za veće mišiće!

Treniranje je samo pola posla, a u drugom dijelu (pravilnoj prehrani) će vam pomoći i ovaj superhsake   Većina muškaraca smatra da za veće mišiće ...